Elvárásaim még pedig vannak!

Elvárásaim vannak, néha sok, túl felesleges okok, indokok legalább is ezt állítják az okosok. Mi kell nekem? Ezt a kérdést feltehetem? 

Első sorban ne nehezítsék az életem, ne bámuljanak, nézzenek úgy ram, mint ostoba szamárra.. Sokszor gondolok ezekre az elvágyódásaimra. Nem nevezném ezeket annak, csupáncsak igényeknek, amit ha tehetek, kielégítek…
Ne asszociáljatok semmi rosszra, hiszen nem én vagyok a kalapos király. Ha azt mondom, állj! Akkor ne pofázz tovább, hanem csak figyelj inkább rám, hallgass, ne beszélj most már!
Időnként bunkó vagyok, s eközben másnak eleget nem hagyok. Érzéseimnek hangot adok, amit ne keverj össze a bégetéssel! De miért is ne? Ember vagyok, nincsenek agyaraim, késsel sem támadok, még ha nagy keserédessel, ezen gondolkodom, meg akkor sem. Kicsit beteges vagyok, ugyan, felelősséget nem vállalok tetteimért, nem kell, nekem szent beszéd, pedig folyamatosan jön, a szembe szél.
Másodszor soha ne nőj fel annyira, hogy kifakulj, s ez által egy kifacsart naranccsá alakulj, abroncs. Ha mar köszönni nem tudsz, legalább annyit bökj oda: CS!
Hmm.. Tudom neked ez is mar megerőltető, s ettől nem leszel más, csak egy erőszaktevő. Jól érzed magadat ettől? Megint csak azt hallom ,, majd leszokom keddtől", hazudsz! Utána meg benyomod a duc-duct. Rázod a segged, iszol, bulizol, komizol, cigizel, de az iskolában, hogy teljesítesz? Képeiden úgy csücsörítesz, mint egy kacsa.. Na remek egy újabb picsa.. Hiba! Következő estéden már jön a baba.. Életcél teljesítve.. PIPA..

Kérdem én, ilyenkor hol a papa? Ott, ahol a baba...
Egy könnycseppet elhullatok.. Érte... Mert milyen fiatal volt még az éjjel. R.I.P
A hálón pofázol, játszod a menőt, 50 kilós ,,férfi vagy", így hogy akarsz te jó nőt? Csodálkozol, ha zaklatnak, és rád hajtanak, fotókon nem az arcodra matyiznak, és akkor jön a protokoll, mindenki téged okol, igazuk van, ne állj ellent!
Visszapofázás, küldés, enter..
Hmm.. Attól leszel igazan a menő, ha seggbe rak az Ernő, akinek igazából a nevére sem emlékszel, de azért az este simán megszexel.
X ez a pasi nokedli evő
X ez sem túl nyerő
Hmmm… ,,Szia Édes!". a csókod mézédes, úgy látom egyből beléd estem, másnap az ágyadban élveztem, de úgy látom tévedtem, mert a méreted kérdeztem, amitől semmit nem éreztem. Csók, puszi, Isten áldjon!
Ha már annyi eszed nincs, hogy ne szedj össze mindenkit, akkor ajánlom neked az ágyékszorító bugyit.. Nem lesznek olyan suttyó emberek, mint belőled… Annyira sötét vagy, hogy hozzád nem elég a LED!
Lassan rágyújtok még egyszer, a véleményed nem kértem egyszer sem, vagy rosszul emlékszem, ég veled képzeletem?!


Megjegyzések