Diszkrimináció

Most egy komolyabb témáról fogok írni, még annak ellenére is, hogy senki nem olvassa a blogomat!
Ki, mit gondol a diszkriminációról?
Szerintem egy iszonyatos mód gusztustalan, nem tudom, hogy ti hogyan álltok ezzel?!
Elmesélem az én kis történetem és remélem egyszer ez mindenkihez eljut előbb/utóbb!
2016. októberiben kezdődött, amikor a DÖK elnöke 13.-os lett és érettségizni készült...
A tanárok minket, egyik legjobb barátnőmmel engem ajánlottak be az igazgatónak.. Ugye ő nem tudta, hogy mi kik vagyunk, hiszen csak 10.-esek voltunk. Az igazgató megnézte a tanulmányi átlagunkat és az alapján mondott választ.... Megkaptuk Kittivel a DÖK-ot..
Programtervet készítettünk programokat vezényeltünk le, tanároknak segítettünk, az igazgatónak és ezzel elég hamar eltelt egy év, iszonyat mód sok munkák volt, amit szerintem szépen is teljesítettünk a társammal... Év elején mi szerveztük a gólyatábort, amiben még több munkánk volt és még több segítő kézre volt szükségünk.. Első gólyatáborunkhoz képest egész jó volt szerintem....
De elkezdődött az iskola.... Az igazgató 3. héten behívatott magához és elmondta, hogy én nem képviselhetem tovább a diákságot, mert én nem vagyok jó példakép... És ezt mind azért mert nem olyan vagyok, mint az átlag.. színes a hajam, piercingem van.. De a tanulmányi átlagomat letojta, de azért benyögött nekem olyanokat, hogy szerencse, hogy kedves és aranyos vagyok, ezzel nincs baj.. Meg, hogy az én stílusom illene egy Tatto szalonba... még, hogy én biztosan voltam már bankban és ott kiskosztümben vannak az emberek.... Egy kérdés mit befolyásol az, ha iskolába járok és ott szeretnék magam lenni? Ha képviselni kellett az iskolát, akkor is fel tudtam normálisan öltözni.. Nagyon süllyedt az én szememben azaz ember... Innentől várhatja, hogy kedves legyek vele!
Az összes tanár az én oldalamon van, mert aki tanít tudja, hogy megcsinálom, amit kell, normális vagyok, tanulok, tudok emberek előtt beszélni, laza vagyok, ami által bárkinek tudok közölni bármit........
Ennyi lenne dióhéjban a történetem!! See you later Director!!!
 2015. szeptember... (Jóó oké a fejemet ne nézzétek, elhittem, hogy egy troll vagyok!)
És most ilyen volnék....
,,Tudom mennyit ér, ki felszín alapján ítél."

Megjegyzések

  1. Az ember életében mindig leszbej olyanok akik nehezíteni akarják számára az életet és akkor mi van? Semmi! Nem lesznek jobb emberek sőt ez inkább őket minősíti. Kívül álló vagy pont azért kellene hogy te vezesd miért, talán mert a társadalom felfogna hogy ugyan olyan emberek vagyunk mint a szürke hétköznapi egerek csak mi feketében és fehérben vagyunk.
    Van még probléma?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése